שאלות נפוצות

 

הזמנה ותשלום

איך אפשר להזמין באתר?

ההזמנה באתר פשוטה מאוד ולוקחת פחות משלוש דקות. פשוט הכנסו לעמוד המוצר של הדובי אותו תרצו להזמין, לחצו על כפתור הרכישה – ולאחר מכן תועברו לעמוד מילוי פרטי המשלוח והתשלום.

האם אפשר לשלם גם בטלפון?

בוודאי, אפשר לשלם בטלפון בכל יום בשעות הפעילות שלנו (א’-ה’: 10:30 – 23:00 | ו’: 10:30 – 16:00)

איך אפשר לעדכן טלפון או פרטים אחרים בהזמנה?

צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון ונשמח לעזור 🙂

האם אפשר לשנות את הצבע של הדובי אחריי שהזמנתי?

במידה והדובי שהזמנתם עדיין לא נאסף לחברת המשלוח, ניתן לשנות את הצבע או כל דבר אחר בשמחה.

איך אפשר לוודא שההזמנה שלי התקבלה והכל בסדר?

צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון בצירוף מספר ההזמנה שלכם ונשמח לוודא שהכל תקין עבורכם.

איך אפשר לשלם על ההזמנה שלי?

בכרטיס אשראי, בביט, בהעברה בנקאית וגם בPaypal.
או באיסוף מפרדס חנה – בתשלום במזומן (:

משלוחים וזמני אספקה

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע אליי?

לרוב חלקי הארץ: 1-3 ימי עסקים. לאיזורים חריגים: קיבוצים ומושבים, איזורי יהודה ושומרון, אילת, כפרים וישובים קטנים – זמני האספקה בדרך כלל כרגיל גם כן, אבל יכולים במקרים מסויימים לקחת עד 7 ימי עסקים.

מה העלות של משלוח עד לבית עם שליח?

המחירים באתר כוללים משלוח עד לביתכם בחינם וללא עלות נוספת.

אני גרה בישוב קטן או איזור חריג, האם זמני האספקה שונים?

כן, עד 7 ימי עסקים. אבל ברוב המקרים זמני האספקה קצרים יותר והמשלוחים נמסרים במהירות.

הדובי מגיע ארוז?

כן, בטח, הדובי מגיע ארוז היטב בניילון עבה וקשיח בשכבה כפולה, בצירוף כרטיס הגרלה בלעדי בכל רכישה באתר.

האם צריך להיות זמין בכתובת כשהשליח מגיע?

רצוי, אבל לא חייבים. ניתן להיות זמינים טלפונית רק ולהסביר לשליח היכן ניתן להשאיר את ההזמנה (במקום בטוח) גם אם אתם לא נמצאים בכתובת בזמן ההגעה.